Jag talar...

Jag har hört länge att naturen är som medicin för en själ påverkad av något som får den att tappa fokus...
 
Det ÄR verkligen så!! Jag har en fantastisk väninna som jag har börjat uppleva detta tillsammans med.
 
Tack gumman för att du finns... Jag har öppnat min blogg för ALLA att ta del av våra äventyr. Jag hoppas att via
 
mina foton kunna dela all glädje, inre frid, frihet, upprymdhet och WOW-känsla jag får av dessa stunder i
 
naturen. Idag är samhället så stressfyllt, att vi ofta glömmer bort att njuta av livet. Vi har så mycket runt oss
 
som skapar harmoni, bara vi öppnar ögonen. Vi har ofta tusen ursäkter till att inte hinna ta en promenad och se
 
oss omkring. Naturen är gratis att använda och passar alla plånböcker. En promenad eller kaffe-stund ute i
 
naturen kostar ingenting och ändå få man nåt med sig hem.
 
Tänk bara på att skräp hör hemma i papperskorgen om vi ska kunna ha
 
användning av naturen som medicin i framtiden...
   
     
 
  
 
         

 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: