Bortglömda men sevärda bilder <3

Hej det här inlägget och bilderna kommer från att jag satt och bläddrade igenom min externa...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... mmm SÅÅ vacker...
 
 
 
Testade bulb inställningen här, blev jävligt läcker
 
 
 
Snöyra, åh vad jag längtar efter en vit vinter med blå himmel och solsken!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...lilla Selma, har inte din mamma lärt dej att det är fult att räcka ut tungan!!
 
 
 
 
 
 
Visste inte att det fanns sötvatten-spiral snäckor...där ser man!
 
 
DETTA ÄR...
 
 
SOM NI ALLA VET...
 
 
KVINNAN JAG KALLAR MAMMA... LOVE YOU SO MUCH <3
 
 
 
 
 
 
Detta är en morkulla och det är inte lönt att någon kommenterar det för här är jag 120% säker!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken lycka det var att få se knölsvanens parningsdans....
 
 
 
...fick me själva parningen men den var inte lika vacker!! Han klev upp på hennes rygg och bet tg om halsen. Sen tryckte han ner hennes huvud under vattnet!! Mansgris!!!!! ;)
 
 
 
 
 
 
 
Hade länge drömt om att se trandansen vid Hornborgasjön. Det blev en fantastisk dag också. Se alla tusentals fåglar flyga in så och att de hade sån koll på varann. Tack babe för denna upplevelsen, älskar dej <3
 
 
 
 
 
Tack för den här gången, pusspuss.
 

Kommentera här: