Bräkentorp X 2

Två lördagar i rad har jag varit ute i bräkentorp själv! Så jätteskönt. Varje tripp har varit på 4 timmar och snacka om att samla energi!! Givetvis har jag haft kameran med mej och det har blivit lite bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min lilla favorit... har inte fått den perfekta bilden än men ändå <3
 
 
 
 
 
Säga vad man vill men Bräkentorp är vackert...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hihihi ännu en symbol för kärlek!
 
 
 
 
 
Detta är en trogen följeslagare, vi möts varenda gång jag är i Bräkentorp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min sambo tycker att jag är konstig när jag påpekar att denna bilden är ett hjärtan...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag önskade att jag hade mitt macro med mej....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Imorgon Söndag 14/2 bär det av till Halmstad, Natt natt...
 

Kommentera här: