Öland i 42 års present, del 1.

Den 21/7 fyllde jag 42 år. Min äldsta dotter utformade tillsammans med sin pojkvän en weekend med utflyktsmål och karta i present till mej. Jag fick veta vart jag skulle först efter att vi intagit frukost vid en rastplats på vägen ;) Jag och namn i mitt kom-ihåg ;)
 
 
 
 
 
Tack fina Cecilia <3 En av de bästa presenter jag nånsin fått <3
 
 
 
Fina svärson<3 Tack för du stod ut med oss <3 Trots Cillas natt-skräck med spindeln, HAHAHA!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilket arbete du la ner för min skull min lilla snutta <3
 
 
 
 
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
 
Kissepaus Hihihihi trodde du att du skulle slippa va!?
 
 
 
 
 
FRAMME!!!!!!!!
 
 
 
Gången in på norra Alvaret. Det var här vi tillbringade första natten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Solnedgång..... Färgerna bara fyllde himlen....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vet inte vad som hände här.....
 
 
 
 
 
Vi besökte ett fågeltorn i det första reservatet vi var i och där ristade Cilla och Robert in våra namns första bokstav <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina älskande träd ;)
 
 
 
<3
 
 
 
2014 ristade jag och min vandrar kompis in våra namn på detta vraket. Tro det eller ej men jag hittade bådas våra namn <3
 
 
 
Att vandra så mycket för de små var tufft och de krävdes lite vila ;)
 
 
 
Lite vin och en solnedgång invid Blåjungfrun är svårslaget!!
 
 
 
Raukarna är helt klart en sevärdhet.
 
 
 
 
 
Det blev en tårtbit födelsedagen till ära oxå.
 
 
 
 
 
Slut på del 1 :)
<3<3<3<3<3<3
 
 
 

Kommentera här: