Semester på Bornholm med Cilla

Hej. Nu har jag gått igenom min 2:a semestertripp. Denna resan gjorde jag tillsammans med min äldsta dotter som har samma intresse som mej <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min underbara dotter <3 Tack för en fantastisk weekend på Bornholm!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nerför denna trappen var inga konstigheter och utsikten var fenomenal, men uppför... då man bara såg trappsteg på trappsteg... Puh!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Heart of stone"
 
 
 
Spionage. Trodde hon inte att ja skulle se att hon röker!?
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag måste säg att jag gillade konceptet med strumpan på röret!
 
 
 
De fanns mycket att se här. Denna bilden tillhör ett rökeri vi besökte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Små badande söta pippi-fåglar <3
 
 
 
 
 
 
 
Vi hade fått reda på att det fanns ett vattenfall i närheten av där vi var. Vi bestämde att åka och se detta. Bilden ovan är resultatet. Gissa om vi blev besvikna!?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På vår ytflykt hamnade vi på en utställning. Det bästa objektet här var denna gris! HAHAHAHA!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder med mobilen måste oxå tilläggas.
 
 
 
 
 
 
Morbidt utställnings objekt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I väntan på hemresan.
 
 
 
Jaa det var allt, so long <3
 
 
 

Kommentera här: